Forskelle

Dette viser forskellene mellem den valgte og den nuværende udgave af dokumentet. Gul er linjer der findes i den gamle udgave, og grøn er linjer der findes i den nuværende.

Link til denne sammenlinings vising

Begge sider forrige revision Forrige revision
Næste revision
Forrige revision
initiv:planning-guide:fastelavn [02-10-2023 18:23]
forkat [Planlægning]
initiv:planning-guide:fastelavn [21-10-2023 16:50] (nuværende)
forkat [Anden fase]
Linje 1: Linje 1:
-====== ​Planlægning ​======+====== ​Fastelavn ​====== 
 + 
 +Planlægges gerne inden jul så det ikke crasher med jeres eksamener. 
 + 
 +===== Første fase ===== 
 + 
 +  * Budget ligges 
 +  * Sponsorater indhentes (hvor mange penge skal bruges? til 
 +  * Aviser hordes (hvor kan vi få aviser fra?! 
 +  * Event laves på Facebook 
 +  * Plakat laves og tilføjes til facebook + infoskærmen 
 +//​[[https://​www.canva.com/​|Canva]] kan altid bruges, hvis I mangler inspiration,​ eller det skal gå hurtigt.)//​ 
 + 
 +==== Budgettet kan indkludere ==== 
 +  * Fastelavnsboller 
 +  * Slik 
 +  * Tønde + evt. reb 
 +  * Kroner til katte konge og dronning 
 + 
 +Hvis der er råd (ikke nødvendigt) 
 +  * Øl (fustager), somersby og sportscola
  
 ===== Anden fase ===== ===== Anden fase =====
-===== Første Fase =====+//Udføres 1-2 uger før eventet// 
 + 
 +  * Plakater hænges op (før er også fint) 
 +  * Fastelavnstønde købes + reb til ophænging 
 +  * Slik mv. til tønde købes evt. samtidig 
 +  * Øl bestilles (fustager, hvis der er hentet sponsorat) 
 +  * Fastelavnsboller bestilles evt. fra Føtex (hvis der er hentet sponsorat) 
 + 
 +===== Tredje fase ===== 
 +  * Tønden ligges i blød (i vand) x antal dage inden 
 + 
 + 
 +===== Sidste fase ===== 
 +Klokken 08:00-11:00 på dagen 
 +  * Anlægget tændes om morgenen på dagen 
 +  * Anlægget tjekkes om de er renset
  
-  * Sponsorater indhentes (hvor mange penge skal bruges+Klokken ....på dagen 
-  * +  * Inden afholdelse afhentes fastelavnsbollerne (de kan stå i havnen indtil eventet)
  
 +Klokken 15:00 på dagen
 +  * Anlægget rulles frem
 +  * Tønden hænges op og fyldes med slik
 +  * Aviserne, en spand med vand, milepælen, baseball bat findes frem
 +  * Ferningen (F-terningen) findes frem
 +  * Billeder tages under eventet så de kan bruges til SoMe (Linkedin, Instagram, Facebook, virksomhederne)
initiv/planning-guide/fastelavn.1696263826.txt.gz · Sidst ændret: 02-10-2023 18:23 af forkat
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0