Dette er ment som en hjælp til initiv i afholdelse af deres forskellige arrangmenter

Lokaleleje

(efter 112 standard):
Kontakt Ulla Øland - ulla@cs.aau.dk & facility support øst

Oplys:

  • Hvad er der sket? (hvad kommer der til at ske, arrangements type: fredagsbar, fest, mm.)
  • Hvor er det sket? (Hvilke lokaler skal benyttes: Kantinen på Cassiopeia, AUD 0.1.95)
  • Hvornår er det sket? (Tidspunkt - start og slut)
  • Hvor mange tilskadekomne er der? (Hvem deltager og hvor mange?)
  • Hvem skal rydde op? (Står vi selv for rengøringen?)

Husk og booke lokaler igennem Facility support med (ansøgningsblanket).

Guide til planlægning af Aktiviteterne

  • Fnugfald (1. fredag i november (j-dag), planlægges gerne fra september ift. spons)
  • F-julestue (November måned, planlægges gerne fra oktober)
  • FjuleFrokost (Første fredag, som ikke er en onsdag, i December måned, planlægges gerne fra oktober)
  • Fastelavn (Februar måned, planlægges gerne inden jul)
  • F-dag (Marts måned)
  • Feaster (April måned, planlægges fra februar/ marts)
  • F-Sportsdag (Maj måned, planlægges fra februar/marts)
initiv/planning-guide.txt · Sidst ændret: 11-11-2023 14:54 af forkat
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0