Dette er en gammel udgave af dokumentet!


Huskeliste for arrangementer

Da det efterhånden er ved at være et mindre bueraukrati at arrangere noget, er her en huskeliste med ting der skal huskes:

Inden dato fastsættes

  • E-mail sekr@cs.aau.dk, forklar hvad der skal ske, og hvilke lokaler der skal bruges, og hoer om der er andre arrangementer på det tidspunkt

Efter dato fastsat

  • Print og udfyld seddel til betjent, hvis der er tale om noget vægteren kan forveksle med en fest TODO fil
  • Indsæt i F-klubbens kalender http://calendar.google.com (Login info kan findes på HemmeligSideMedKoder)
  • Lav/ophæng plakater på CS og Math
  • Send mail til fembers@cs.aau.dk om arrangementet
  • Indsæt nyhed i stregsystemet på http://fklub.cs.aau.dk/stregsystem/admin (Login info kan findes på HemmeligSideMedKoder)
  • Hvis der skal bruges „ekstra rengoering“ så e-mail en forespoergsel til hw@cs.aau.dk (CC: kgo@cs.aau.dk), om instituttet vil betale (det vil de nok gerne)
    • Ekstra rengoering er kun noedvendigt til fester hvor der er god chance for at der bliver ekstra beskidt (eller folk bliver ekstra fulde): fjulefrokost, sportsdag, kandidatfest
    • Normalt goer vi selv rent, og så er det altså ikke noedvendigt
    • Forespoergslen boer indeholde (TODO link til template):
      • Budget for hvad der soeges midler til („Ekstra rengoering“), samt finansieringskilde („Institut 16“)
      • Anmodning om lån af område/lokaler
      • Tidspunkt for afholdelse

Lige foer arrangementet

  • Send mail-reminder til fembers@cs.aau.dk
initiv/huskeliste.1202756065.txt.gz · Sidst ændret: 16-09-2011 18:48 (ekstern redigering)
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0