Guidelines

Dette er et lille udkast til nogle guidelines vi kan bruge i foobar udvalget når vi arrangerer aktiviteter der involverer virksomheder.

Generelt

Alle aktiviteter der involverer eksterne virksomheder skal betragtes som et uformelt samarbejde mellem foobar og den enkelte virksomhed. Involvering af en virksomhed skal ske på tit-for-tat basis.

Det vi kan tilbyd den enkelte virksomhed et intimt arrangement, hvor de får mulighed for at møde de studerende ved Aalborg Universitet i en afslappet atmosfære. Det skal gøres klart at vi som socialt organ, styret af de studerende, intet har at gøre med selve Aalborg Universitet (som en virksomhed). Vi forventer til gengæld at virksomheden sponsorere det der svare til fri øl i to timer, for de kalkulerende er det ca. 5 øl pr. person.

Frekvens

Arrangementer der involvere virksomheder bør minimum have en frekvens af 1 pr. måned. Dels for at have noget at se frem til for den fattige studerende sidst på måneden, samt for ikke at udtømme mængden af virksomheder læs som en kvote.

Som udgangspunkt skal der gå minimum to arrangementer fra at en virksomhed har deltaget til denne må deltage igen.

Kollaboration

En eller flere små virksomheder er velkommene til at gå sammen for at afholde et arrangement. Vi ønsker som udgangspunkt ikke at større virksomheder kollaborerer.

Denne regel er til for at sikre et nogenlunde fair game for store og små virksomheder.