Fastelavn

Planlægges gerne inden jul så det ikke crasher med jeres eksamener.

Første fase

  • Budget ligges
  • Sponsorater indhentes (hvor mange penge skal bruges? til
  • Aviser hordes (hvor kan vi få aviser fra?!
  • Event laves på Facebook
  • Plakat laves og tilføjes til facebook + infoskærmen

Canva kan altid bruges, hvis I mangler inspiration, eller det skal gå hurtigt.)

Budgettet kan indkludere

  • Fastelavnsboller
  • Slik
  • Tønde + evt. reb
  • Kroner til katte konge og dronning

Hvis der er råd (ikke nødvendigt)

  • Øl (fustager), somersby og sportscola

Anden fase

Udføres 1-2 uger før eventet

  • Plakater hænges op (før er også fint)
  • Fastelavnstønde købes + reb til ophænging
  • Slik mv. til tønde købes evt. samtidig
  • Øl bestilles (fustager, hvis der er hentet sponsorat)
  • Fastelavnsboller bestilles evt. fra Føtex (hvis der er hentet sponsorat)

Tredje fase

  • Tønden ligges i blød (i vand) x antal dage inden

Sidste fase

Klokken 08:00-11:00 på dagen

  • Anlægget tændes om morgenen på dagen
  • Anlægget tjekkes om de er renset

Klokken ….? på dagen

  • Inden afholdelse afhentes fastelavnsbollerne (de kan stå i havnen indtil eventet)

Klokken 15:00 på dagen

  • Anlægget rulles frem
  • Tønden hænges op og fyldes med slik
  • Aviserne, en spand med vand, milepælen, baseball bat findes frem
  • Ferningen (F-terningen) findes frem
  • Billeder tages under eventet så de kan bruges til SoMe (Linkedin, Instagram, Facebook, virksomhederne)
initiv/planning-guide/fastelavn.txt · Sidst ændret: 21-10-2023 16:50 af forkat
Driven by DokuWiki Recent changes RSS feed Valid CSS Valid XHTML 1.0